earthquake

ja det har väl inte undgått någon vad vi alla vaknade av i morse; jordbävningen som skakade skåne i morse.
själv satte mitt alarm igång kl 05.55 och jag stängde då av det och satte det på 06.30- tio minuter tidigare och jag hade oxå fått vara med om detta men jag SOV men min kära lilla mamma ringde vd 06.45 och var helt uppjagad- hennes böcker hade flugit ut på hennes bokhylla och pappas elisabeth ringe strax därpå och ville höra hur det var med mig- de hade hört en jäkla smäll bara!

så ja är rätt tacksam jag slapp känna skalvet för visst är det obehagligt- det är något man bara läser i tidningarna om och ser på film men visst kan lilla skåne också bli drabbat. verkligheten kommer ifatt en ibland helt enkelt!

jag sms:ade nästan alla mina vänner i trakten i morse för att se så allt stod rätt till och det gjorde det. då blev jag lugn och kunde skriva min tenta i lugn o ro som gick rätt okej faktiskt- 3 frågor jag garanterat har fel på men håll tummarna att det blir ett g iaf ;-) björn sms:ade tillbaka att det var fräckt med jordbävning. ja vi ser alla olika på saker o ting =)


grattis bagaren som fyller 20...eh jag menar 23 år idag *smile*

nu ska jag sova- helt slut! satt uppe och pluggade till 1 igår *gäääsp*
sen blir det plugg igen!

hörs senare =)


tröööött


2008-12-16 @ 13:17:16 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Det gick säkert jättebra på tentan idag! :) Oj, fyller Bagarn år idag!? Då får man ju gratulera honom sen!! Puss


2008-12-16 @ 13:35:03
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Malin

Du ska va glad att du slapp uppleva jordbävningen, det var riktigt obehagligt.

Hoppas det gick bra på tentan!!=)

Pusssss


2008-12-16 @ 19:47:14
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen