DET SNÖAR KL. 22.10!


kan ni ta så här bra bilder med er mobilkamera?
- tagen längs motorvägen kl 8.30 i morse .



hej! nu är andré och jag hemma från andrés syster linns lussemys; ätit gott o bara suttit o pratat- en riktigt lussemys kväll! vääääldigt goda lussekatter, pepparkakor, chocklad, cocostoppar etc bjöds det på!

plugget har gått  bra idag- eller iaf den första halvan på dagen sedan blev det tvätt o duschning så plugget får vänta tills imorgon men jag känner mig ganska lugn inför nästa tenta-vecka...vi får väl se!

idag var jag kl 8.30 med min bil hos peugeot: vinterdäcken skulle på, kamremmen skulle bytas och generatorrem bytte de! = lina pank! tog buss hem därifrån som gick direkt till nobeltorget- himla smidigt! har tagit taxi de andra gångerna men glad jag hittat den busshållplatsen! inte så trevligt att stå där eftersom det är på motorvägen typ MEEEEN smidigt o snabbt går det! så sparade jag lite pengar där eftersom jag har mitt skånekort!

imorgon väntas det plugg- sedan kl 19.00 blir det lussemys (igen) och idol-final hos ola o goll! sedan ska jag sova där eftersom jag ändå ska exakt den vägen + lite till kl 6 på morgonen därefter för att jobba! så det hela passar riktigt bra!

nu ska jag mysa med älsklingen som jag inte träffat sedan i söndags :-S

ciao!


 


1. peugeot hallen 2. motorvägen


1. varför såg darin så sur ut där han hängde i skjulet? 2. ngn trevlig typ hade hälsat alla bussväntare god morgon! trevligt initiativ ;-)


2008-12-11 @ 22:15:58 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen