dan före dan

hej =)
här är det inget vidare- förspel av en förkylning råder och det är ju inte så kul när man ska åka skidor i 1 vecka imorgon meeeen tur i oturen att det bara verkar vara en förkylning! det kan man lindra med ipren, halstabletter o nässpray!

idag har jag varit i stan o shoppat det sista till österrike resan. OJ vad mkt folk..lite tråkigt när man inte mår bra- för jag orkade verkligen inte stångas med de andra men fick tag i vad jag skulle- mössa - hårtoffsar o underställströja minus strumpor men dem fixade sandrix- perfekt!! skönt att ha det ordnat!

snart ska jag till mamma o moster för lite mera julmys minus maten =) tror brossan o hans familj kommer med!

sen ska jag hem igen o återgå till finslipningen av packningen! det är himla mysigt dagen för dagen för måste jags äga =)

sköt om er!


pappsen o elisabeth åker till thailand i 3 veckor idag!


2008-12-26 @ 13:16:05 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Awwwe gumman. Då åker ni imorgon. Kommer sakna dig :(

Ni får ha det så trevligt, åk lite för mig med :D

PUSSSS <3


2008-12-26 @ 16:36:36
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen