comme des garcons

vet ni vad jag kom på?

jag har inte klätt på mig idag , inte låst upp min dörr, inte luftat . alltså inte varit utanför dörren! haha och då tänker ni, hon har varit sååååå upptagen med plugg men nja- så mycket har det väl inte blivit av =) har packat in julklappar, läst bloggar, sett tv och surfat onödiga rundor på facebook. lite plugg har jag hunnit med men jag undrar om det fastnat?

jag har precis budat på 2 halsdukar från comme des garcons- de är sååå fina men alldeles för dyra så får se om jag kan få hem dem till ett billigare pris!

jag funderar på att äta en lussekatt och sen gå ut o gå en runda i mörkret- det är visserligen lite sent men kan inte vara hälsosamt att sitta inne hela dagen =)




2008-12-14 @ 22:54:20 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen