att kramas är inte helt fel .

tjupp o hej!

blondinbella är enligt mig bara accepterad för hennes utmärkta smak av internet shopping. idag var jag o hämtade ett paket från eleven.se som jag fick nys av från henne för ngn dag sedan. extremt nöjd med hur snabbt det gick och lyxig inpackning fick man med.

beställde en underlagskräm, en parfym (samma som bb) och ett rouge från mitt favvo brand nouba. och det bästa utav allt var att man fick en "gotte-påse" innehållande det här: (bl a ed handy parfymen- riktigt fin är den)


ögoncreme, bodylotion, duschcreme och 2 parfymer!


jag älskar nätshopping!

bonde-per äger på engelska haha vad kul det var!

imorgon äger sista skoldagen rum- tentadags igen!
sen frisören
och på kvällen jul-mys med mina vänner- några av dem iaf! =)
ska bli så otroligt skönt att äntligen få koppla av o mysa med vännerna!


nya aprikosfärgade rouget- ljust o fint! putläppar så kindbenen kommer fram .
dessvärre lyckdes jag inte a la linda rosing =)



gammalt rouge- för rött. passar när man e sommarbrun!


2008-12-18 @ 20:26:44 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Jag vet, han sitter helt knäppt den hunden hehe. Lycka till med tentan i morgon!!! :) Puss


2008-12-18 @ 21:39:15
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen