Utmanad



Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Jobba 7-14
2. Träffa Goll vid 14.00 tiden
3. Mysa med min prins
4. Städa min lägenhet (blev aldrig av..konstigt nog..)
5 Sova

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Hade sommarlov och var bortskämd!

Vilka platser har du bott på?
Bjärred...New York...Malmö...

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1 Resa mera
2 Sänka pengar till familj & vänner
3 Köpa allt jag vill varje dag 
4 Bli bortskämd igen
5. Ge så pass mkt pengar till mitt fadderbarn Walter från colombia så han blir "rik"

Jag utmanar följande
sandra my homie

that was it!


2008-08-09 @ 21:36:34 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Aa en mycket trevlig helg har det varit och en trevlig vecka, mycket pga att vi har jobbat ts nästan varje dag nu =D

Och fan vad jag saknar våra tider!!! Var så ball! Måste, bara MÅSTE hitta på något snart!



Sitter fort. hemma hos Stoffe, ska nog snart röra mig hemmåt, o du jobbar o står i. MEN du slutar ju snart :)

Höres gumman! Keep in touch you know ;)

PUSSS <3


2008-08-10 @ 12:42:41
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen