playdate el. mammavarning?

visste du att du varje dag kan få reda på ngt smaskigt om mig i rutan till vänster i menyn?


elva goes wild när man säger BLÅ på hennes sthml dialekt :) hahahhaha!


hon med jacka från ullared o han med byxor från ullared :)

nyss hemkommern från lund,
hämtat gubben från sin inspark i lund. galet, i lund sparkar de in folk i 3 veckor. på mitt program 1 dag men det räckte tyckte jag, man lär känna varandra ändå..

så nu sitter jag här med våra cypern bilder o försöker ladda upp dem på korthuset men oj vilken tid det tar, seeegt. tur att tid finns i mitt liv iaf...uppe till sent på nätterna nu o sover inte särskilt länge!

idag har varit en innehållsrik dag- en helt perfekt dag! vaknade 8..gjorde diverse saker här hemma, stack vid 11 o köpte frukost o tankade bilen. kl 11.30 var jag i bjärred o fixade min bil till elva säker..hämtade elva på dagis sen for vi till nova o mötte golli. köpte 2 minneskort- ett till mobilen på 2Gb och ett på 4 Gb till digitalkameran på MediaMarkt! golli köpte träningsbyxor! jag köpte även ett par döcoola skor till elva, prickiga nike skor! stl 22!!!! =)

sedan stack vi till hennes brors hus o fikade med barnen o mia. mia åkte iväg o jag, goll o barnen stack till lekplatsen..vid 17.00 åkte jag mot bjärred. lämnade söt-ungen o stack till lund igen..jag o ola handlade step maskin o goll o jag handlade klistermärken, pennor o sånt mys på NETTO!

åt på viggos vid centralen o gick sedan en runda i stan! sen stack jag hem...är dötrött så det blir sängen snart..börjar längta efter skolan, tråkigt att bara vara ledig faktiskt , är inte alls van vid detta :-) skönt att känna så i o med att man inte har ngt val- skolan börjar på tors!

dags o skippa detta!


snygga va?


vill du ha min kakform?
nah, mitt charmtroll som jag tycker mkt om!


MOV01148
Uppladdat av arnebollar


2008-08-27 @ 00:12:02 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Aawww söte Elva :)


2008-08-27 @ 11:28:27
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen