shopping på hög nivå

ingen kan shoppa så bra med mig som min mamma

idag möttes våra själar...o kroppar o gjorde malmö! vi åt en jätte god lunch på en restaurang som låg i saluhallen förr men har b flyttat till bakom åhlens, miss saigon! muuuums! de väger maten! de har alltid så gott, olika rätter o världens bästa lasange o hemmabakat bröd! efter jag sagt hejdå till moren åkte jag till ikea o fortsatte i samma anda

* svarta stövletter från bianco
* halsduk i mörk orange, svarta vantar o svart basker liknande mössa från åhlens - HÖSTEN ÄR KOMMEN!
* 2 olika stora långa ljusstakar i glas
* prydnadsbokstäver i vitt, K Ä R L E K bildar de.

* soffbord i ekfaner
* 4 vita stolar
* lampa
* möbeltassar
* ramar


när jag kommer hem får jag höra att snuffsi fått sy 4 stygn i huvudet. missat att han är så lång o gick in i ngn järntrappa- inte helt säker på hur de gick till för han är på läger med sin nya klass då det hände..kommer hem imorgon min lilla plutt..saknar honom mer än ngnsin när jag tycker synd om honom. men han bara tjatar på att han mår bra o ska vara kvar på lägret! nåja jag tänker då inte tjata!

nu ska jag fixa o dona i lägenheten m mina nya grejer. imorg är det skola i 1h o vi får nog ringa några patienter oxå så vi har lite o göra på måndag då det börjar på riktigt!

i helgen blir det båstad med fotbollstjejerna..kräftskiva , god dricka & massa trevligt folk!

godnatt!














2008-08-27 @ 21:49:39 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Buffie

Hahaha....va oxå på IKEA idag och tittade på samma lampa...=) Sjukt...ler



Ses om ett par timmar för en underbar skoltimme...=)



Natti natti..=)


2008-08-27 @ 22:49:54
URL: http://buffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen