polar music prize

tusan nu blev det inte sömn ju
polar music prize började precis på 4an

måns o marie gick precis på mattan o blev intrevjuvade . så otroligt perfekta enskilt o hur blir de då tillsammans?
usch nej vet inte varför riktigt men jag är avis, gör slut hahahaha! så vi vanliga dödliga kan känna oss tillfreds..
marie är en av sveriges vackraste tycker jag! så naturell! hon 24 o han 21...



nä borde verkligen nanna kudden snart...gääsp!
lägga fram kläder till imorgon först bara för det kommer jag inte orka imorgon!
godnatt 2


2008-08-27 @ 23:01:25 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Ååååh jag vet, har helt dåligt samvete för att jag inte uppdaterar :P Har inte riktigt blivit tid till det haha. När får man träffa Lina? Var ju jättelängesen nu :( puss


2008-08-28 @ 17:30:26
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen