p bot, alltid samma glädjespridare

vilken turistbild!


p bot


ja det förknippas nog med stadslivet..det är väl baksidan av det glammiga liv man kan leva mitt i stan! hahaha! ikväll hände det mig och visst, jag visste om det när jag avsikligt parkerade på en betalparkeing igår kväll utan att lägga i pengar för jag skulle ju flytta bilen idag..var det tänkt.

tror ni jag kom ihåg att flytta bilen? NIX! 15.27 hade de bötfällt mig! hela jäkla dagen har jag bara varit hemma o kurerat mig. varför kom jag då inte ihåg detta? suck men vet ni vad? jag kan se det ljusa i det mörka, hade jag ställt mig olagligt på gatan, och inte på parkeringen hade det blivit 700kr. det är dyrare att stå nära en korsning och igår natt då jag körde hem från A hade jag inget val..bilar stod överallt, inte en chans till parkering ju!

nåväl hänt är hänt och min feber är fortfarande kvar fast känns mkt bättre psykiskt då jag haft en jätte mysig kväll hemma hos linn. massa värme och skratt! det behövde jag efter en tråkig dag hemma pratandes med min sambo-sigge da kampfisk!



förresten är min andré så söööööt- han var så pussig o mysig ikväll- liksom extra, då märker jag att han haft en superbra första skoldag o kärleken känns så där extra härlig! --- härligt!

god natt!


2008-08-25 @ 22:20:05 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Buffie

Men...har inte du en blå bil!!?? ser förvirrad ut

E det nått du vill berätta för lilla mig??? skrattar


2008-08-25 @ 22:41:17
URL: http://buffie.blogg.se/

Postat av: Mia

Haha, en RÖD bil??

Har du bytat, eller var det bara så att du fotat en annan bild med p-bot? Haha :)



Ser sjukt mysigt ut, kortet på dig o André. Du är då lyckligt lottad! :)

Puss puss hun!


2008-08-26 @ 11:48:29
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen