i wish it could rain men instead .

hallå, vad hände med sommaren?..ngt väntat den skulle försvinna men att överdriva med så här mkt regn är ju bara dumt! jag har iaf jobbat större delen av dagen så bryr mig inte särskilt mkt mer än att vi tappar lite i försäljning men min lön blir ju densamma ändå så :)

skittrött förresten..är uppe alldeles för sent på kvällarna o för tidigt uppe..då blir man tydligen trött..ligger i min säng nu(o bloggar! fantastiskt) o kommer snart sluta ögonen en stund innan träningen ikväll! nu är jag frisk o kry o jobb är snart över, nya löparskor o inlägg är inköpta. då är det fantastikt kul o träna! var på löplabbet här i malmö  i förra veckan o fick springa på ett band där man blev filmad..efter det blev mina fötter noga granskade o tjejen som gjorde allt kunde hitta ett par skor för just min fot! bara längtar ut på mina löparrundor! men ikv blir det fotboll! har inte kunnat löpträna på ett tag då jag haft ordentligt med problem med mina benhinnor men nu vet jag varför, jag springer med insidan av foten..denna skon ska kontrollera så jag springer med hela foten samt stödja upp min hålfot som tydligen va väldigt hög o så hade jag väldigt smal fot som behövde en speciell smal sko precis innan tårna..ja man lär så länge man lever..tur det finns hjälp för sånt här- så man slipper hålla allt sånt här i huvudet! :)

imorgon jobbar jag 8.00 till 20.30..det sucks lite men sista veckan- sen är det semester! snutt hittade hotell på kreta idag..vi får väl se om vi tar det eller inte. jag längtar iaf ihjäl mig att få resa med min plutt!

på onsdag ska jag försöka träffa min älskade petra..inte setts på månader så nu ska det bli dags...i helgen blir det kräftskiva..jag ska fan knäcka deras klor muahahah o jobb...bläää för jobb!

oj nu får jag gå o stänga fönstret..kaos utanför av allt regn..

lisa ligger hos mig i sängen- det är den mysigaste sängpartnern man kan ha *skratt* hennes spinnande gör en så avslappnad o lugn.

hajdå!


mina nya skor som ska få min träning att fungera igen!


2008-08-04 @ 14:58:30 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Ja, jag försökte lägga upp innan, men det funkade inte :( Så tänkte försöka igen i morgon. Orkar du vänta? hihi


2008-08-04 @ 21:48:39
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen