getinga jevulen



usch städade lite på mitt golv o tog upp min bruna bikini som jag använde i torsdags när vi var hos martina o spleade vatten polo. japp den låg fortfarande på golvet , iaf , så blev jag stucken av en geting när jag tog upp den...hittade inte jävulen men sen såg jag han efter mkt om och men..han låg på en prydnadskudde dööööd! äckliga skit asså o vad ont det gör egentligen asså..man kände riktigt hur hans gift strömmade ut i blodet..nåväl i am fine men jag undrar nu om han var död när han stack mig eller stack jag mig själv med hans gadd...dagens fråga blir då, kan man sticka sig på en geting när han är död, är hans gift fortfarande aktivt trots han är död? tacksam för svar!

tatt en lång dusch o kollar resor med andré (via msn haha)! blir nog bokning imorgon.....wihoo!

godnatt å sov gott!


2008-08-04 @ 21:58:39 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Tina

Jupp man kan sticka sej på getingar fast dom är döda. Men det där med giftet har jag ingen aning om...!


2008-08-05 @ 19:06:26

Postat av: Mia

Den där taggen har effekt fastän ägaren till den är död. Haha! Too bad! :)


2008-08-05 @ 19:41:05
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen