ett kalas med feber, tack!

om 20 minuter kommer andré familjen o hämtar mig för då ska vi till andrés syster linn o hennes daniel för att fira linns 24 års dag! trevligt värre. jag o andré har köpt en fin väska a la guess-kopia nere på cypern, riktigt fin..får hoppas hon gillar den med!

allting kunde varit fröjd om det inte vore så att jag har feber o halsont, fattar inte vad det är med mig, har varit så sjuk de senaste månaderna som aldrig förr...vad eller vem smittar mig? linn själv har varit väldigt sjuk i många veckor samt hennes daniel, elva är ett barn och har alltid baselusker omkring sig så ja, det kan vara mkt. jag hoppas detta lägger sig tills imorgon för då ska jag passa elva o ge henne hennes 2 års presenter! =) förhoppningsvis ska vi träffa golli o hennes brorson jonathan då mä, de ska nämligen på date...tycker vi!

trevlig kväll!


2008-08-25 @ 18:27:40 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen