cypern , here we come .

packar packar fixar och donar..herregud vad skönt det ska bli med riktig semester..känns som jag stressat runt en massa i veckan...dock egna ärenden som eg inte måste fixas men men :)

passade sötnos elva igår...herregud vilken söt unge hon är men så säger väl alltid om sina "egna" antar jag...

nåväl bakar bullar nu ikväll till andrés pappa som ska köra oss till flygplatsen PÅ SIN FÖDELSEDAG...fick lite skuldkänslor att han ska behöva stiga upp kl 5 på morgonen på sin sista semesterdag samt födelsedag så jag bakar solros bullar åt honom och har scrappat ihop ett kort till honom. den du sandra :) haha ok jag köpte lite scrapbook klistermärken..såna som står ut lite..hade massor av sånt på netto för 7,50/st så köpte på mig massor! de e kul men tar lite tid...

måste verkligen packa klart nu alltså så jag kan få ngn timmes sömn...
andré ligger i min soffa lugn som alltid och ser 40 year old virgin...grym film faktiskt!


ha det nu så bra mina läsare & kika tillbaka hit om 1 vecka..jag hoppas verkligen INTE jag bloggar där nere..det är trots allt bara 1 vecka o då ska vi väl ändå inte sitta framför datorn vääääl?



kaos i packningen .


2008-08-14 @ 22:43:14 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Ojojoj Lina, scrappat, jag är stolt över dig! :)

Ha det nu så underbart på er semester! PUSS


2008-08-15 @ 09:05:04
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen