coop forum is da shit


hej dagboken...
japp så skrev jag under 12 år i min dagbok...slutade då jag kom hem från usa 2005..måste börja skriva igen!

muums vad gott det blev med fläskfilé-grytan med pasta! snutt o jag hjälptes åt och tackade nyss varann för en superb måltid! riktigt lätt o laga! receptet finns på vit fiberpasta paketen om ni vill ha det...5 av 5 lätt!

vi hämtade min gamla mob från servicen innan idag..så den ska väl funka finfint igen..problemet är bara att jag har 2 nu..fast sonyericssonen får nog reperarers en gång till :)...då får jag nämligen pengar tillbax muhahha! dock gillar jag luren i sig...men 7,0 megapixel kameran kommer snart så blir snart upgrade! teknikfreak oh yes!

digitalfotoram är det som är på tapeten just nu..lite för dyrt och en mausui vill man icke ha! men rätt tjeckt att ha hemma och så går bilderna hela tiden! jag måste ta massor av bilder i cypern...linn kom hem med helt fantastiska bilder på sig o daniel i mallorca- rikitgt bra bilder! sånt är kul!

nej nu är det dags att gå ner till livs. JAG ÄLSKAR O BO I STAN! så mys o bara sticka ner o handla ngt smarrigt som till filmen vi ska se nu!

trevlig kväll...vi hörs imorgon...


2008-08-11 @ 21:59:24 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Ja tänk om HELA gänget hade åkt iväg, så jäääkla kul det hade varit asså. Jepp, Thailand (och Alperna) here we come! Puss


2008-08-12 @ 09:02:37
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen