bredband, i am here

kopplat in bredbandet idag igen
vet ni vad jag kom till att fundera på då?

jo, att innan när jag var singel o inte hade min andré vid min sida så var jag jäkligt mkt mer självständig och tyckte alla  andra tjejer som daltade efter sina killar bara var pinsamma. varför skulle inte vi tjejer klara exakt lika mkt som killarna? och varför skulle tjejen stanna hemma bara för att killen gjorde det..varför kunde inte tjejen hänga upp tavlan..jag kunde förr vara hemma själv hur många dagar/nätter i rad, jag hade alltid ngt att göra el ngn att träffa...nu så fort jag får en ensam stund ringer jag Han...

jag inredde mig lägenhet så gott som själv, pappa hjälpte mig med det jag INTE kunde men skulle aldrig be en karl om hjälp för att installera ett bredband/tv/dvdv/stereo eller ngt annat som jag kan tills för 1 år sedan då andré kom in i mitt liv...nu har jag kommit på mig själv, som idag att känna "installera bredband, fan vad jobbigt, det klarar inte jag så fort som andré klarar det, han får göra det när han väl kommer hit!" ÄCKLIGA TANKE FÖRSVINN sa jag efter mkt bråk med mig själv o installerade skitet...vad tusan var det för tankar? jag har kommit på mig själv ha blivit mkt mer bekväm nu när man har ngn som kan göra det för en plus att hemma kvällar är rätt så mkt mer lockande än att sticka ut o bli full stup i kvarten (missförstå mig inte där, fest måste jag ha!). det som jag innan trodde var omöjligt att tänka. jag börjar förstå dessa tjejer, samtidigt som jag inte vill bli sån..hur kan jag hindra detta? jag vill vara självständiga o tuffa lina som klarar allt själv, jag gillar att vara själv i min mysiga lägenhet o fixa o dona om nätterna (ni anar inte hur mkt jag levde på nätterna då jag var fri från skolan/jobbet dagen efter...stackars grannar) men samtidigt kan jag inte hjälpa mitt försvarslösa beteende för jag älskar min andré djupt men jag ska nog hitta en kompromiss med mig själv :-)


nåväl kära ni..
nu ska jag sova...fast först ett sms till andré
hahahahahaha
ps missförstå mig inte i detta inlägg- säga upp kontakten med andré handlar det INTE om..utan bara att klara mer praktiska ting själv..inte vara lat liksom!


tack för alla kommentarer & på msn, detta blev vinnarbilden!
jag gillade verkligen brunt på mig men jag lyssnar på er o kommer endast fräsha upp rötterna den 23 aug!
tack alla som medverkade! :)


2008-08-03 @ 23:25:03 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Bra skrivit Lina! :)

Då kanske du börjar förstå mig som inte dricker precis längre?:) Visst jag gör det mycket för min träning också, men också för att jag inte känner för det!!

Men såna galna tider vi hade innan! Helt sjukt! Men så kul vi hade! :D



Puss puss hun!


2008-08-05 @ 09:29:00
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen