blåsta lr båstad

jag har, nästan alltid samma besökarantal och det är spännande, vem är ni? jag antar liksom att det är samma människor som kikar förbi här varje dag precis som jag gör med vissa bloggar. vissa av er vet jag ju men vem är ni andra som bara kikar o aldrig skriver? rätt spännande att ni kan tycka det är kul o läsa mitt  skräp..men en blogg är rätt bra, jag skriver mest för min egen skull, har alltid skrivit dagbok och har nu gått över till blogg, det är kul att gå tillbaka o kolla vad man gjort men visst, man kan ju inte bli för personlig här inne, jag hade aldrig kunnat ha min blogg som ett jobb *skratt*. men men keep on reading, det är skoj!

blev HERO WANTED igår . rätt ok men inget speciellt kanske . åt massa godis o bara myste med min A . idag stack han till skolan vid 7.25 och jag lovade mig själv att gå upp då med men sen kom jag att tänka på kräftskivan vi ska ha ikv i båstad och tänkte att då behövs nog sömn så det blev så . vaknade vid 11.15 utvilad o fräsh!

håller på o tvättar nu , inte tvättat sen cypern ! hohoho sen ska jag packa till helgen!

by the way , sitter o äter fruktyoughurt (laktosfri dock...) med havregryn. väldans gott! det blir dagens tips från mig!

ha en trevlig helg!

före


efter

så, vad sägs? vilket är bäst?
(gardinerna är omvända med...)



2008-08-29 @ 14:11:33 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Buffie

Hahaha...det är ju lite undanplockat på "efter" bilden så ja...det blev mycket snyggare...ler Nä man ärligt så blev det mycket ljusare och finare. Bra köp...=)



Jag håller oxå på å tvätta...Hej å hå..=)



Hoppas du får en underbar helg gumman. Nu laddar vi inför måndag med patienter..=)



Puss puss


2008-08-29 @ 14:35:07
URL: http://buffie.blogg.se/

Postat av: Emelie

Jag är en av de dagliga läsarna :) Läser bloggar men själv är man privat som en kaktus :P Blev jättefint med det nya bordet. Frääääschhh..


2008-08-29 @ 16:13:53

Postat av: Buffie

Vänta nu här lite... "André skulle till skolan" ???? Har han börjar skolan igen?? Har jag missat något? ler Eller det va den där flygledarutbildningen som startade nu?? förvirrad =)



Puss igen...


2008-08-29 @ 17:42:51
URL: http://buffie.blogg.se/

Postat av: Gollan

Guuuuuuud vad bra att du skifta gardinerna...synd bara att dom inte var BLÅÅÅÅÅÅÅÅ :-P!

Våra nutteungar e bääääääst!!!

Nu ska vi se Harry eller LArry eller Kenny eller vad filmen heter.....hahaha

Pussssssen


2008-08-30 @ 23:12:41
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen