one reader is more than none .

haha sandra lilla, TVINGAR mig att skriva efter en snyltande kommentar . så ja , snäll som jag är (och glad att ngn läser) så sätter jag mig & skriver . . .

skulle på humorshow igår kväll m malmötöserna från laget men blev för stressigt så blev simhallen istället . löste medlemskap & 10 kort så nu jävlar . älskar att simma ! men igår var det inget skoj alls . alltså detta fenomen . . . DAMER kallas de . SÅ JÄVLA SLÖA ! medan jag simmade där i min ensamhet , omkörning efter omkörning så tänkte jag en hel del . i simbanorna befann sig 4 damer av okänd ras (möjligen polacker) . de var feta , lata och oerhört snackiga . de simmade en längd sen ställde de sig på botten och snackade UTOM EN som låg och trampa vatten i slow motion medan hon ansträngt tittade upp i taket . hon var fet som en boll så henne fick man oxå simma runt . kan ni förstå min frustration? man kommer till simhallen , betalar dyra pengar och får inte simma för där är "små" hinder utsatta i hela bassäng-jäveln . några tyskar började i vår bana , sen gick de över till "snabbanan" genom att säga något med "es ist so langsam" (nu är inte min tyska den bästa men det var något sånt) och ja jag förstod vad det mena . jag hade kunnat följa deras exempel men i snabbbanan krålar alla och det gör INTE jag + att gubbarna där har simglasögon & det är enligt min mening snuskigt ! iaf inte nog med dessa damer , sen kommer det en utländsk pratande familj som har sin unge i en sån plastring och börjar leka trots att 2 banor är öppna för lek men inte de jag befann mig i . HALLÅ? efter 10 minuter föll polleten ner och de förstod att de skulle försvinna ur min syn! iaf fick mina 35 minuter simmade utan att sätta ner fötterna! =) inte så jobbigt eftersom jag inte fick upp ett riktigt tempo men nästa gång hoppas jag vi kan subrahera med 4 polack-damer.

iaf så tänkte jag lite på hur irriterad jag kan bli på damer (inte bara de i bassängen) . de klagar över sina feta cellulit kroppar men sen när de väl tränar så är de så slöa . det gäller många damer det där . herrar är över lag mkt bättre på att ta i, när de väl tränar. jag vet många människor som bara klagar o klagar o inte vågar ta i . bara för du är kvinna behöver du inte vara slö som de var på 1800-talet. så nu är min lista över saker jag hatar klar:

1. hundar som skäller utan orsak i samma takt i flera minuter i rad för de inte får någon uppmärksamhet
2. bortskämda barn, vars föräldrar inte säger åt dem
3. folk som är lillgamla & enbart snackar om framtiden
4.personer som på tåg/buss spelar så högt i sina spelare så man hör musiken trots att man inte använder deras hörlurar
5. damer som klagar över sin kropp men inte orkar lyfta en fena för att göra något åt det

Mamma är en icke-gillande träna dam =)
Nåja nog om det va ? =) men jag blev väldigt irriterad! kom hem till andré som bott hos mig några dagar denna vecka och skrek och illustrerade av mig (illustrerade tanten som trampa vatten i slow motion väldigt bra) ! andré är mitt allt , älskar honom mer och mer för var dag som går . han är så otroligt snäll och omtänksam . att bara få komma hem när han är här, kasta sig i hans famn och bara vara, är det bästa som finns! för bara 1 månad sen kändes det inte så här bra så jag undrar hur det ska sluta ? iaf så tar vi det lugnt , ingen stress , man vet aldrig hur det går liksom :-S jag är glad att ha andré när mitt älskade troll ska flytta ifrån mig . kommer bli så tomt . nu går vi upp till varandra hur om helst och när som helst men kommer bli fest varje gång vi ses sen, när jag orkar förflytta mig till F L Y INGE =) Får bli att alla möts hos Daniel ist hehe!


Nej usch vad mycket jag skrivit , måste göra mig klar. golle ville göra ngt ikv så det blir vårt älskade TV spel om 1 timme . imorgon är det sista bedövnings lektionen . skönt, har varit lite jobbigt men skoj. imorgon är det slut , sen väntar våra patienter på oss :-S imorgon ska jag hämta min elva pelva på dagis för första gången , sen ska vi till golls jobb . mys mys mys !
Ullared med älsklings tjejerna på lördag! badhuset i landskrona med tjejerna i laget på söndag! toppenhelg alltså!


2008-04-17 @ 18:10:18 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Hihi nu är Sandra glad igen när Lina har skrivit ett LÅNGT inlägg :)
Håller med om alla dina små hatobjekt ;P


2008-04-18 @ 08:23:16
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen