lots of old pics

irriterande om något , kollade NYC flygbiljetter för några veckor sedan . sas tog då 4500:- och nu tar de mellan 5.500:- och 7000:- . Uuuuuu varför bokade jag inte då det var billigare ? Lätt att vara efterklok . Men JAAA ni läser rätt , jag ska västeråt i sommar . Ska bo hos familjen så jag med min lågbudget kan klara av det :) Mycket shopping ska det också klaras av ! Längtar ihjäl mig fast nojjar över flygresan , hatar att flyga när det skumpar fast SAS plan är väldigt bra på att avleda en från att tänka på det då man har en egen skärm med ca 10 filmer, spel och annat grejs !

Söndag idag och helgen långt ifrån avklarad , är nämligen ledig imorgon . Bilhelvetet ska in och få fixat bulorna, som någon idiot bankat in här på gatan, fixat tidigt tidigt, redan 07.30 imorgon bitti. Hoppas det blir snyggt resultat . Ska hitta ett garage till arne nu så han slipper stå ute om nätterna och blå våldtagen/misshandlad.

Mycket i skolan nu igen . Varför lägger man allt på samma gång ? Vi har haft lugnare peridoer med knappt något och så kommer allt nu . Håller på och bedövar varandra i skolan , lagom kul men det ska göras . Hade det inte varit så svårt så kanske det hade varit roligare !

Ska snart hem till älsklingen på middag och myskväll . Igår firade vi hans morfar och var på en föreställning på nöjesteatern (granne med mig wihoo) sen kom Andrés kompisar Martin,Linda,Fredde och Patrik och hälsade på i min lägenhet. Vi såg surfs up.Rätt rolig men Madagascar leder ligan fortfarande! En riktig trevlig kväll, som verkligen var behövlig då jag tyckt det varit lite odd mellan oss på sistone .

Dagen idag har bestått av tvätt, städning och plugg. Kan ju säga att tvätten och städandet gick bättre än plugget :-S Hehe .

Veckan består av träning och skola. Vi ska börja träna 3ggr/vecka så får se om jag pallar det . Känns som kompisar/pojkvän/plugg/hemmet kan bli lidande så det får vara öppet !

image6


Jag o Butch kommer snart ses i Bklyn igen för lååånga promenader!

image7

På plan där jag trivs bäst!
  
              

Elva på sitt som alltid glada humör, Jag stretchar, Elva dricker vatten, Jag posar, André o jag i höstas!

Nä nu får det vara bra för idag tycker jag!
Hasta ala vista!


2008-04-06 @ 17:09:24 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Jaså du ska ut o resa till sommaren??
Skoj ju :) Hur länge ska du vara borta??
Puss


2008-04-13 @ 00:52:29
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen