är jag mindre vis nu ?

blod blod blod
vs
smärta smärta smärta

föredrar nog blod och här sitter jag med munnen full av bomull för som jag blöder . (det smakar lite gott ändå haha)
haft himlans ont när jag gapat resp. svalt i några dagar nu . inte brytt mig jätte mkt . gjort extra rent och sköljt med lite HEXIDENT som är antinflammatorisk men inget har hjälpt . det blev bara värre .

bestämde mig idag för att sms a mamma som fick kontakta min tandläkare (jag hade föreläsning) fick tid samma dag , idag , gick dit , han titta . 5 minuter senare var 18:an väck (gillar ni mitt fackspråk hahaha?) det knakade som faaan men gick annars väldigt smidigt ! så skönt att bli av med den . visdomstanden hade skrapat sönder hela min kind för fan !

fast får ej träna på några dagar (missar seriepremiären . .suck) pga av såret i munnen som blev av tanden . det kan bli blodförgiftning så blir vila vila :-/ det är jag inte jätte bra på . . . ajja en promenad i det fina vädret kan ej skada !

så skönt att ha den väck till ikväll . ska nämligen först m andré till hamnen o myse pyse sen till möllan för middag med ola o gollilove!

underbar dag & kväll
härligt när allt klickar

tschus


2008-04-23 @ 16:56:55 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Usch jag vet hur ont det gör med visdomständer!! Fast jag har sluppit dra ut än så länge iaf.
Du låter väldigt proffsig med ditt fackspråk ;) Hihi


2008-04-23 @ 20:14:56
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen