Normala kille; visa dig för mig

Jag kollar på EFTERLYST nu . Fattar I N G E N T I N G av varenda avsnitt men ändå sitter jag där förbannad , fundersam och frågandes varenda gång . V A R F Ö R ? Varför finns det så mycket ondska i människor?

Inte lönt . Nej det är ju inte det för vad kan jag göra ? Inte ett piss mer än att blunda som en helt jävla vanlig svensk människa . Se på när Ni förstör vår värld, förpestar vårt land och ger skam åt era familjer.

Rån, våldtäkter, misshandel, skottlossning, bränder, snatteri, förstörelse och allra värst att ta någons liv ifrån dem. Sjuka jävla värld man lever i. Min hostfamily läste aldrig tidningen eller såg aldrig på nyheterna för de ville slippa höra alla brottsligheter. Vad hjälper det oss att läsa om det? Vi blir försiktigare? Nej det blir vi verkligen inte.

Tjo, inte lönt nä . En annan sak, det är nu allmänt kännt efter nogranna studier. A L L A killar är likadana även om de inte säger de . De vill nå andra bas sen är det ok att inte höra av sig och vet du vad? Det är fine med mig! Sexy time is goooood a´la Borat.

Så resultatet av detta inlägg är att människor är skit, skit skiiiiiiiiiit. Det är fan ett skrämmande djur. Ok vänner o bekanta, ni behöver väl inte känna er träffade DÅHHH (eller jo, umgås bara med er för era individuella tjänster ni ger mig archhh)

Ciao

 






 


2006-11-30 @ 22:01:18 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: U know me...

Är du inte lite för ung för att vara så här bitter??? Kom igen Lina det passar inte dig..


2006-12-01 @ 09:35:03
URL: http://www.borat.tv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen