"Kooooom heeeeeem"

att leva i ovisshet är inget för mig. JAG MÅSTE FÅ VETA OM LINCOLN KLARAR SIG UR FÄNGELSET!
Yes, han åkte in igår IGEN den klanten . . . suck . Kan ni berätta, ni 9 som bestämt er för att tortera mig in i det sista. Jag kommer inte ångra mig, Jag vill veta!!!! Gör slut på lidandet...

Suck prison break tar upp för stor del i mitt liv...Leve datorn istället. Datornördar är bra mycket sötare än soffpotatisar ;-)

Snart fotbollsträning. Najs! Vet ni? Snart är det juuuuuuuul! Kan vi inte bara vara då? Njuta av varandra och inte bry oss? Tända ljus och mysa, dega och parta. Det låter toppen juuu!

Haj Kaj
Ronny säger jag är skånsk...att jag säger Kagor (Kakor)..det gör jag väl inte? Måste gå till en sån TALPEDAGOG!

"VI BÖÖÖRJAR OOOOM IGEEEEEEN"
en bra låt det dära . bättre än att vara homofob iaf :-) japp vart kan det komma ifrån?
usch lina yr nu! men du....du vet!


2006-12-12 @ 17:27:51 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen