ett inlägg om ingenting

varför löser sig alltid allting?

ok, helgen har varit grym. Jag ska börja spela Keno (lett å vinne) och ha HELG alltid!

måndag i morgon . jobbar bara till 3 men ändå, måndag morgon är ändå måndag morgon ; en gång hatad- alltid hatad. fast ica är ändå bra, varierande uppgifter med en maffig lön. något där är lögn. finn ett fel!

jag är riktigt gammal förresten: dagarna springer iväg från mig så som mina föräldrar alltid sa när man var en liten skit. Oj vad gamla och nojjiga de var. Jag är exakt likadan minus 2 barn. Hinner ju knappt med det man ska förrän veckan är slut men det kanske är bra? Rätt trist när tiden går sakta med.

Julen är mysig deluxe. Alla är glada och gosiga! Det är heller inte så kallt ännu vilket är skönt.

Varför har jag alltid roligt på mazarin förresten?

Jag längtar till nyår. Det kommer bli ös och massa dans! Privat fester är alltid roligast! Lite halvt trött på alla DRÄGG ute. Jag tror de fina människorna befinner sig på privatfesterna. Det är mitt nya synsätt. Hahaha typ ialf!

Nästa helg är det dags för vårt julspel att spelas upp för halva Bjärred. Mycket spännande med Breakdance-Lina :D I´ll be back with pics!

Visste du att du är perfekt?

auf wiedersehn

 



2006-12-03 @ 16:47:51 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen