sommaren och hösten .

Hejsan!
Jag vill ju använda o uppdatera min blogg, men ibland händer det- att dagarna flyr iväg och jag glömmer lilla bloggen. 
Iaf, här kommer lite uppdatering på den senaste tiden :-)

Sommaren var magisk- som alltid.
Här är vi på VEN:




Kravlöst Düssseldorf fick sig ett impulsivt besök av mig och A:
Vi hade verkligen det slappt och mysigt:
Många fikor:




Tivoli i Köpenhamn med A, pappa, Elisabeth, Elva och lillOtton:

Älskade Malmöfestivalen som tyvärr bara fick sig ett besök av oss:
För någon där inne smittade mig med halsfluss:
Världsbästa sällskapet när man är sjuk och har ont:

Efter 2 veckor kunde jag återförenas med mina energiknippen igen:
Firade Frida på PADDYS- så gott och mysig kväll:
Kräftskivadags i Beddinge:
Ett kort men intensivt hageloväder kom:




Det var allt för denna gången :-)
 















2015-09-12 @ 10:19:13 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen