en månad jag tycker om .

december är kommen och kan vara en favoritmånad. man har ledighet framför sig, goda lussekatter, gröten, granen och spännande julklappar. det behöver enbart vara hårsnoddar eller strumpor- det är spänningen som gör det :)

november var en lite tyngre månad- man tänker, försöker förstå varför och man saknar. ständig saknad. tack och lov var månaden fullproppad med massa mys av vänner och familj som förgyllde med sina toppar. familjen utökades även och vi hälsade vår lilla Vera välkommen till klanen:


efter jag berättat för mamma tog det 1h, sedan var hon på plats :-)
Ja man ser ju vem jag brås på gällande mitt djurberoende. Pappa är visserligen inte ett dugg bättre :-)

Fridan och Vera:
min älskade älskade genomgoa Otto fyllde 6 år. jag minns fortfarande lyckan över att bli faster för andra gången- och denna gång till en liten perfekt pojke. 
Han är så fantastisk underbar- det hjärtat han bär på är guld värt. Så snäll och så klok. Hans frågor om världen och livet gör så vem som helst smälter. 
Här räknade han sina pengar så omsorgsfullt så de skulle räcka till porslinshuset han så gärna ville ha på Vellingeblomman:
Det skulle han ha på sitt rum <3
Vi har bott på Malmös nya hotell- Malmö Live. En julklapp från A föräldrar som vi utnyttjade tillsammans med dem och A syster familj. Wow, vilket mysigt dygn <3
Det bjöds på förfest i ena rummet innan restaurang och barhäng:
Såå fina rum:
Härlig utsikt i ett grått Malmö:
Vellingeblomman med mamma och mina stjärnor:
Elva blev helt förälskad i Vera:
och som vanligt har jag haft roliga stunder på min fantastiska arbetsplats som visserligen även ger mig en del gråa hår men de går ju att slinga över :-)
Min chef piffar i vårt välkomstrum:
En fantastiskt bra chef faktiskt.
idag kunde jag inte hålla mig längre och A var inte sen på att haka på:



God jul kära läsare och var rädda om de ni tycker om <3 




2015-12-10 @ 22:23:22 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen