uppdatering på beställning :)


Uppdatering från senaste tiden på begäran :)


Dags för Sandrix MÖHIPPA och hon klarade alla uppdrag under dagen galant;
jag cyklade till- och från jobb;
middag med vackra Madeleine:
i Köpenhamn och hälsar på senaste tillskottet i tjejgänget, lilla Lykke Maja;
myst i svarte;
stått på loppis:
Andrè bjöd in till ett Ullaredsdygn (och ångrade sig redan på väg upp i bilen :) )



Dags för ännu en rolig möhippa. Denna gång för Martina:

mamma och jag åkte till London:
en av mina favorit-statyer. Den är så otroligt mäktig när den tittar ner från himmeln :)

välbevarad mamma:




på besök hos svägerskan i hjärup och blev bortskämda med GO-middag:
busat på jobb och jobbat på delaktighet/trivsel :-)
letat rätt på stulen moppes ägare och lämnat tjuven till polisen samt ev. tjänat in några karma-poäng:

Jag vet inte vad jag hade gjort utan alla goa filurer som berikar och fyller mitt liv med geniun vänskap, omtanke & glädje! Det är galet vad jag uppskattar det <3


2014-06-19 @ 23:13:34 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Tack för uppdateringen fina vän!


2014-07-16 @ 21:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen