Manchester, England .


Bilder från min och Linas resa till Manchester, England, där vi hälsade på nyinflyttade söta Malin och hennes familj! Jag vill redan tillbaka :-)

 Det var underbart att ses igen & riktigt skoj att ha en kompis utomlands så man bara måååste ut och resa för att träffa henne :-) Vi ses snart igen Manchester och tack för husrum och god mat Malin, Michael och Fiona!


Tapas!


Michael bjöd på kanadensiska pannkakor- MUMS:
långt ifrån min sambo:
solen kom även till England:








Mys i trädgården:








2014-07-18 @ 11:21:27 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Haha!


2014-07-19 @ 17:34:36

Postat av: Lina B

Kom på att jag måste kolla in och så hittade jag detta smaskiga inlägg!!! 😄


2014-07-23 @ 19:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen