2014 börjar ta slut...


Stolt faster var och tittade på Elvas pjäs hon medverkade i: Cirkus Scary:

Så stor pluttan blivit- hänger inte med! Nyss drog man runt henne i barnvagnen på Lunds gator, väntandes på att hon skulle somna i vagnen (härliga student-tid då man hade tid för kvalité). Nu går hon i 2an, på min gamla skola i Bjärred och man får hänga i gamla hörsalen! Där har man varit på några diskon! ;-) Brorsan och jag blev sentimentala :-)
Moa älskar mattes och husses julledighet:
Premiär för gran:
André byggt oss en stor garderob i hallen:
Moa jobbar på med sin kalender:
Vi har haft 5st julfirande och alla har varit lika mysiga. Tack och lov endast julmat 2 av gångerna :-)

Mina 2 favorit-pojkar:
Så förbaskat tok-kär i mina syskonbarn. De är de bästa som hänt mig men de vet du ju redan.

Elvas julklapp från sin mamma:
Såklart är hon redan grymt duktig på att använda den ;-) Inte ett dugg förvånad!
Och så kom älskade snön:
Otto är sötaste pojken jag vet <3

Snart 2015- spännande år tror jag! 














2014-12-27 @ 22:30:50 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen