folktandvårdstjejerna <3

 
i förra veckans fredag så myste jag med godingarna nedan <3
vi träffades hemma hos emma i Bjärred & hade knytkalas m. bubbel, bruschetta, grillat, smarrig citrus-efterrätt, godis & gottigottgott vin!

fina flickorna, som alla arbetat i Storp en gång i tiden & som jag då tog för givet och inte insåg i stunden så galet skoj jobb var tack vare ER. nu är vi alla (nästan) spridda på helt olika håll i vårt skåne men som tur är så ses vi ganska ofta ändå :-)

tack fina ni för en toppenkväll- jag är så oerhört glad för er kloka & varma vänskap .
 
grillmästaren/sötnosen emma :-)
annas goda efterrätt:


snyggare tjejer är svårt att hitta :-)


2013-05-18 @ 10:25:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Emma ooo

Åh jag saknar er redan!!


2013-05-18 @ 22:51:09

Postat av: Lina till Emma OOOOOOOoooooOOOOO

Jag meeeeeeeeeed!!!!


2013-05-19 @ 22:06:10

Postat av: Emma B

Vilken härlig kväll det var!


2013-06-02 @ 18:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen