lite allmänt i linas liv .

 

LÖRDAG!
och det sprudlar i min kropp; ikväll ska nämligen jag & tjejerna mysa hemma hos fina frida med god mat, efterrätt & massa gottis <3

annars har veckan varit ganska lugn...

lagat jordärtskockssoppa med bacon- MUUUMS;

bacon i micro som A pappa talat om och som jag nu STARKT rekommenderar er.
5 min & inget kladd i hela köket!


täck baconen med hushållspapper- över och under baconen;


Tadaaa- efter 5 min i micro;

struntat i snön & sprungit mina vanliga rundor i skogen;


hemtenta nedan, innan tjejmyset;
den handlar om att samverka i komplexa offentliga system!
jag älskar min utbildning- så intressant och utmanande!!!

 


2013-03-23 @ 12:13:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen