"work shop" på Must Have .

 

i lördags var jag och fina gollan på "smink-work shop" på Must Have här i Malmö.
vi började dock på Restaurang Davidhalls där vi tog ett glas vin och åt tapas! en riktig lyxstart på dagen :-)
kl. 15-19.30 befann vi oss på sminkning. vi var sex tjejer och alla sminkades/fick tips av 1 makeupartist och 1 hudterapeut och det hela tog tiiiiid men det var så roligt!

ett öga sminkade make-up artisten & sedan var det meningen att vi sjäva skulle sminka det andra..likadant som make up artisten!!! det blev några skratt under projektets gång :-)

make-up artisten kom från Make-up Designory- ursprungligen var hon från ukraina men talade utmärkt engelska;

hudterpeuten fick hjälpa mig på slutet eftersom jag blev sist sminkad och hade inte lika mycket tid som de andra att sminka klart mitt andra öga- LYX =0)

redo för en partykväll meeeeen ...

myskläderna åkte istället på och hemmamyset startade.
sandrixen kom förbi och myste med oss;


jag hade förberett en squashlasange dagen innan! till det serverades en sallad & vin/saft!

till efterrätt blev det "gino" igen och goll+sandrix hade med sig muffins och choklad som vi frossade i !

igår övade jag sminkningen som jag lärt mig dagen innan- snart sitter det väl :-)
vi fick med oss en necessär från Must Have med smink de använt på oss !


2013-03-11 @ 09:36:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen