midsommar 2013 .

 
igår var det midsommar- jag och A var hembjudna till Daniel och Sandras fina hus som de byggt alldeles själva! det var riktigt mysigt att fira midsommar ute på landet med fina kompisarna. vi har inte setts på ett tag så jag var laddad till tusen och eftermiddagen+kvällen gick som vanligt alldeles för fort!

tack sandra & daniel för att vi fick komma till ert hemtrevliga hem :)
 
 
vi började med roliga lekar på deras enorma tomt :)
spotta vindruva ..
fina människor .
längdhopp ..
 
gissa längden ..
mat & mingel i en perfekt planerad öppen oas .
fin dukning med underbar utsikt .
vinnarlaget ..
 
andré hade själv gjort min fina midsommarkrans <3
han e fin, min sambo!
gulle-max fick pyjamas på sig men ville inte riktigt somna när det var festligheter utanför hans rum :)
bus på nyskördad åker :)
det bara spritter i benen och vi fick springa av oss hur mycket vi ville, haha!

sara & martin . goll & måns . jag och min .
 
det blev fotbollsmatch- 4 killar mot 1,5 engagerad tjej :-)
nä jag fick inte så mycket hjälp HAHA :-)
 
fin stämning & underbara vännerna, jeppe & sandrixen .
jeppe- alltid en partyhöjare .
dans kring midsommarstången- blev tyvärr bara en suddig bild här!
 
och så var det (tyvärr) dags att åka hem.
taxi till lund C och tåg till malmö C där våra racingbikes väntade!
 
 
håret var lockat och sprayat men efter lek & bus på landet ser det ut så här :-)
 
 
dyrbara vänner- TACK för en oförglömlig midsommar. jag längtar redan tills vi ses nästa gång!


2013-06-22 @ 17:06:58 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen