sommaren so far ...

 

sommaren är här & skolan är så gott som över. så fort mitt älskade skolår var över .. men nu väntar nya utmaningar som jag ser fram emot :-)

min studiekamrat Madeleine & jag firade storartat på La Grappa efter opponeringen:

dagen efter bjöd min älskade golla mig på en storartad middag och fick fina blommor <3
det blev lite mer vin ...

A och jag firade våra (snart) avklarade utbildningar :) med att åka till Köpenhamn:

glass i nyhavn:

öl/vin på the bishops arms:

snälla A mamma såg till att detta blev möjligt:

jensens böffhus på kvällen :)

* delad nachostallrik till förrätt
* fläskfile och hamburgare till huvudrätt
* vatten & coca cola zero

MUMS!

 


2013-06-19 @ 11:09:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen