sommaren continues ..

 
livet på senaste ..

jag gav frida ett dygn på hemlig ort i examenspresent. det utnyttjade vi innan midsommar.
det kommer komma fler bilder så småningom när jag och F bytt bilder, då jag & fridan mest använde hennes iphone :)
 
min yngsta kusin tog studenten. nästa student i min släkt blir när plutt-elva är 18 :-)
sommaren & alltid sommaren och kommer mycket undan tack vare det meeen vädret har allt varit lite blandat.
regn, sol & lite höstkläder :-)
moa i sin fina kastreringströja & fina rosor från frida och johan :
 
jag, A & Mos har varit i Kungsbacka/Göteborg i 3 nätter;
A utanför Liseberg & fler bilder så småningom ..
 
 
 


2013-07-07 @ 10:43:04 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen