senaste .

Hej bloggen :-) 

Dagarna springer iväg som vanligt och jag spenderar dem med faktorer som gör mig glad :-) Nedan kommer lite ihopplock från senare tiden:

Efter-jobbet date med fridan :
Martin och My på fredagsmys hemma hos oss:

lördagsmys med min sambo:
fars dag har firats:
mamma, jag och finsyskonbarnen tog en eftermiddag på Vellingeblomman och busade rundor:
finaste flickan<3
Busiga och trötta små sötnosar:

Glammig kvällsmiddag:
Årets tradition: ULLARED!



Lika barn,leka bäst? :-)
Trångt,men det gick :-)
Hemma väntade det här: är min man bäst? :-) Jag blev jätte glad och förvånad att JAG fick denna- inte alls förberett mig på el förväntat mig för den delen! Åh, som jag ska njuta av varje lucka! Jag älskaaaar krämer etc :-)
Dagen efter fyllde världens finaste pojke 4 år <3 blödig faster och ett mysigt kalas med spaghetti/köttfärssås och pannkakstårta:

folktandvården fick fint besök i veckan:
Gulligaste Isabelle som är så himla fin kom på besök med sin mamma:
igår var jobbet på julgalan på Malmö arena. Vi hade 2 stycken loger längst upp och bl.a. Agnes, Brolle, Darin, Lasse Berghagen och Robin Pålsson uppträde! Riktigt lyckat och roligt!
Som vanligt dansades det till de stängde :-)
igår var en riktigt mysig och lugn dag med min A. Vi handlade julklappar och bara yrde runt på stan:



2013-12-01 @ 09:15:50 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Så skoj med en uppdatering på lilla fina bloggen :D


2013-12-01 @ 21:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen