Playa de Palma - DEL 2

 
dag 6
hyrde cyklar men började dagen med en frukost på ett sämre ställe men med underbar utsikt ;
vädret gick inte att klaga på ;
 
älsklingen hade full koll på alla cykelvägar =)
drickapaus i Palma efter 14km!
ett stopp på det hotell som A föräldrar bodde på för några veckor sedan då de var i Palma!
Hotell Feliz ;
totalt cyklade vi över 4 mil den dagen- i lugn takt men åh så härlig dagen var! vi fick se så mycket & cykelvägarna var riktigt bra!
på kvällen var vi trötta så vi kände för att äta precis bredvid hotellet ...
.. och det kan ha varit det sunkigaste vi ätit i våra liv :)
nä, men Andrés pizza var en fryspizza och min hamburgare vill jag inte ens uttala mig om, hehe!
dag 7
en dag på stranden, eller mest i vattnet! vi älskar att bada!!!
kvällen
buss in till Palma
middag på vårt favvo-ställe
Hard Rock Café
som vi nu testat i Göteborg, Köpenhamn, New York, Egypten (Hurgada) och Palma!
29 grader kl. 22.29
U N D E R B A R T !
dag 8sista dagen
transfern kom kl. 18.40 så dagen tillbringades inne i Palma med strosing inkluderat flera dryckes-stopp ;
kan ha varit den dyraste nota jag upplevt ;
7.45 € för 33cl Coca Cola Zero och 20ml Ramlösa .
 
hejdå underbara Mallorca- vi ses snart igen ;-)
 
 


2013-08-08 @ 11:12:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen