missoni för lindex .

 
WOW äntligen har jag kunnat vara med och fynda när en klädkedja får ta del av ett samarbete med en känd designer.
idag släpptes Missonis kollektion tillägnad Lindex där en stor del av de insamlade pengarna går till bröstcancer-forskning (YES!) .
 
jag var på Jägersro center kl. 10 då de öppnade och fick en och annan putt i sidan då jag vägrade kasta mig in under skyddsgallret . jag tog det lugnt och sansat och fick ändå tag i allt jag ville+ lite till  :-)
 

(min sambo tycker nattlinnet är "tantigt" så kan bli retur på det...........)


2012-09-25 @ 22:49:48 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen