fina tjejer .

 
fredagen till lördagen hade jag & linda finbesök här i Malmö; lina och malin kom ner från Blekinge respektive Kalmar.
tiden gick som vanligt för fort men det får kvitta för jag har som vanligt fått skratta ihop med de härliga tjejerna under ett helt dygn . humorn är alltid på topp och jag är oerhört tacksam för att vi alla håller kontakten <3
 
lunch på Vapiano, förfest hos mig, restaurang Carib Kréol, massa dans på Swing Inn, nattmat på Mc donals, brunch på Jensens Böffhus, fika på Espresso House & massa härligt skratt hann vi med !
fiiiiina flickor- vi ses snart igen <3
 
världens bästa linor =)
smarrigt med karibiskt;
superfin;
festsugna malin & linda;
en lina man aldrig har en tråkig stund med;
tandhygienister;
karaoketalangen & skönheten linda;
 
brunch på jensens;


2012-10-07 @ 23:29:30 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Jag kommer nästa helg oxå, det gick för fort!!!!!


2012-10-08 @ 17:24:53

Postat av: Lina B

Jag kommer nästa helg oxå, det gick för fort!!!!!


2012-10-08 @ 17:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen