en onsdag i mitt liv .


i morse väckte lisa oss med några ordentliga god morgon VRÅL! när hon tillslut lyckades få upp oss från sängen visar hon stirrigt hur hon gjort om sin filt i soffan till en toalett . ÄR HON SENIL ? tänkte jag innan jag upptäckte att min A glömt att hon inte kan öppna toalettdörrar och kunde därmed inte nå sin toalett. vårt fel till 100%
- även om A undrade varför lillgumman inte valt klinkersgolvet istället för att förstöra sin säng! ;-)
sofftyget är tvättbart & stackars Lisa somnade som en utmattad stock när vi öppnat toalettdörren och bäddat rent till henne <3

dagen flöt vidare med storhandling till imorgon då 2 klasskompisar kommer till oss :-) A dammsög lägenheten under tiden och sen cyklade vi och kollade på en bro där min smarta underbara A briljerade med kunskap när han föreläste för mig om om pyloner, vajrar, dragningskrafter <3 kunskap är mäktigt!

nu är A i skolan och jag är på EH i västra hamnen . härefter ska jag till skolan och därefter till systemet och köpa lite gott vin till imorgon då tjejerna kommer över =)

må gott alla fina!


2012-11-14 @ 13:41:26 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Aww, söta lilla Lisa :)


2012-11-14 @ 19:55:02

Postat av: Lina svarar:

:-)


2012-11-14 @ 21:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen