stars .



om det är något som jag kan skryta med ang. mitt jobb så är det att jag har de bästa kollegorna man kan tänka sig- de är mer som mina vänner vilket känns otroligt skönt då jag tillbringar +40h i veckan med dem :-)
de finns alltid här med ett ledig öra redo att lyssna på en- vad det än gäller .


idag fick jag ett par örhängen som jag fastnade för när jag och A var i KBH men avböjde att köpa (klapp på axeln Lina!) . jag nämnde det för Frida på jobb som oväntat gick och köpte dem som en förtidig födelsedagspresent till mig .
hur sött?
TACK SÖTA FRIDA:


2012-05-02 @ 10:58:46 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen