solhäng .



det känns helt overligt utomhus- vilket galant väder & vad plötsligt det kom . jag tycker att det känns overkligt på grund av att jag nästan inte minns sist vi hade värme (förra årets sommar-värme existerade ju inte) .


jag vill inte gå och lägga mig med de här fina kvällarna utanför fönstert . glad och sprallig blir man iaf !


idag var en bra dag precis som vanligt :-)
- fixat ett stenskott på carglass
- solat med älsklingen
- joggat 5km
- ätit 3st digestive kex


nu ska jag vika tvätt- sedan blir det till att försöka sova i mitt ljusa sovrum .
imorgon blir det en liten visit till KÖPENHAMN med hjärtat :-)



2012-05-23 @ 21:16:12 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Lina det känns inte helt sunt att bara äta tre digestivekex på hela dagen....;)


2012-05-27 @ 09:47:21

Postat av: Malin

Jag håller med och tycker att vi ska göra om det snart igen!!:)

Ha ha, ja att det kunde bli något ätbart av det du hade med dig var beundransvärt!!:)


2012-05-30 @ 18:14:52
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen