våren har mycket gott med sig .


vi tjejer (+max) har startat "HALV ÅTTA HOS MIG"-tema och igår var det sandrans tur att ha middagen . det var supderduper gott & jag ska göra receptet (LCHF gryta med cremé fraíce, broccoli, kyckling, chilisås, sötsur sås, grädde med mera..) redan imorgon kväll tror jag ! muuuums ! tack sandra för allt gott och fint du fixat ! du är vår pärla! kvällen började kl 17 och tog slut runt 22-tiden . snacka om att vi kan kackla :-) det bästa är, att när man åker därifrån MÅR MAN SÅ FINT! jag har så fina vänner =)


uppspelt av alla samtalsämnen var jag när jag kom hem kl 23.00 så det var svårt att somna men till slut gav tröttheten vika och sömnen fick ta vid. idag jobbade jag till 18.30 vilket gick med nöd och näppe efter den korta nattsömnen . när jag kom hem från jobb blev det dock en 30min joggingtur så nu efter en 10,5h lång arbetsdag känner jag att det är dags att kasta in handduken för denna dag .


vet ni vad det bästa med morgondagen är? JAG ÄR LEDIG och ska umgås med min favvo- mig själv <3 haha ! jag älskar att vara själv (i lagom dos givetvis..missförstå mig inte) . att gå omkring, fundera, fika och bara göra precis vad JAG vill imorgon ska bli helt underbart . det enda som är inbokat är jag+kaffe+morgonpromenix och därefter direkt till frisören för en haircut (ingen färg!) .


sandran går på LCHF men det gör inte vi :) :

fina flickor och fin bebis !



här står jag kl. 20.30 och stretchar i kungsparken i enbart tajts och tunn tröja ! jag tror jag vet var all min energi kommer ifrån? hörde jag VÅREN =)


2012-03-27 @ 23:35:33 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Tack själv <3 Och tack för den lilla presenten! Läppglanset smakar MUMS hihi!

Du får rapportera sen hur det gick med maten :) (och håret!)



Älska våren! Njut nu ordentligt idag fina du!

PUSS


2012-03-28 @ 07:36:57
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: malin

Så mysigt det var, ser fram emot alla framtida "halv 8 hos mig" tillfällen=).



Duktigt av dig att orka med en löprunda efter en lång jobbdag. Och välbehagskänslan när man lägger sig är inte fel=)

PUSS


2012-03-29 @ 18:27:36
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen