uppesittarkväll .

 
god kväll !
 
ikväll är det UPPESITTARKVÄLL för lina. A får dock sova då han och resten av DK jobbar imorgon . klockan närmar sig 2.00 och ögonlocken känns tunga men jag måste tvinga mig själv att vara uppe en stund till och därmed kunna MYSA av känslan att kunna vara uppe utan en tidig morgon som väntar imorgon .
 
 
ikväll blev det bio som sagt och det blev Prometheus som jag och A velat se jätte länge så igår köpte A biljetter till oss . dock missade vi ca 20min pga att dumstruten (alltså jag) glömde min mob vid kranen på toaletten inne på Filmstaden . när jag väl kom på att mobilen saknades kunde jag givetvis inte hitta den där jag lämnat den. när vi letade efter den med hjälp av vår underbara app -"Hitta mina vänner" visade den att min telefon befann sig i närheten av biografen så vi sprang ut och letade efter misstänkta som rörde sig där appen visade att mobilen var . till slut gav vi upp och jag tvingade oss att se bion . A kunde dock inte släppa mysteriumet så han skickade iväg någon skarp ton till min telefon och DÅ som en gåva från ovan kommer en från bio-personalen in i biosalongen, berättar att någon lämnat in den till dem och ger mig min telefon . det var en himla tur att A inte gav sig och låste telefonen (väldigt lätt att göra med en iPhone ifall ni som inte vet det, blir bestulna på er telefon och inte vill att all info/bilder kommer i fel händer) utan att vi hade is i magen . jag tackade ggr tusen och vi kunde därefter njuta av vår över 2h långa biofilm . jag ÄLSKADE den och A tyckte den var BRA :-D jag älskar science fiction, action och thriller så denna passade mig perfekt . att den var i 3D förstärker ju betyget lite extra .
 
så imorg är det midsommar- ska bli lovely trots det lovade vädret . äta, mysa & bara tat lugnt står på schemat !
 
 
 


2012-06-22 @ 01:44:43 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Vilken tur att mobilen kom tillbaka till sin ägare tillsist :) Hoppas att er midsommar har varit bra :)


2012-06-23 @ 09:52:05

Postat av: Lina

Ja sån tur- man har ju allt där :-/
Vi hade lugn å skön midsommar! Hur hade ni det?


2012-06-23 @ 20:16:27

Postat av: Mia

Ja men eller hur. Kan tänka mig din panik!
Jo, tack! Den var hur mysig som helst. Var ute hos mina föräldrar+mina brödrar & åt och hade det mysigt :)


2012-06-24 @ 11:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen