fina ting .

 
underbara butiken "udda fina" som även ligger i lund har öppnat i malmö (maj 2012) och igår hittade jag Fynd med stort F . båda varorna var nedsatta i pris vilket passade mig perfekt då jag klämt lite extra på just de här sakerna tidigare men bestämt mig, tack vare priset, att avstå .
 
 
bringaren är från RICE och i rosa plast 69:- (eg 200:-!!) . ugnsformen är också från RICE 95:- (eg 185:-).
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 
 
 
 


2012-06-22 @ 12:14:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Taaack! :D
Haha vad kul! Det var lite roliga lekar faktiskt!
Hihi, jag gjorde faktiskt den i Picasa! Blev så trött på min gamla :P
PUSS


2012-06-23 @ 18:11:31
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Postat av: Sandrix

Jaaa jag blev jätteglad :)


2012-06-23 @ 20:48:26
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen