en vanlig måndag fast med regn .

 
och så var man igång igen . måndag & nya tag !
jag känner mig full med energi men samtidigt så trött . jag tror jag skyller på vädret . värsta regnet/haglet föll över mig och bilen tidigare ikväll- såg inte vägen och funderade för mig själv vad som sker? kommer vi aldrig få uppleva svenska somrar igen? iaf, när jag satt där i bilen kunde jag inte annat än tänka på det höst-mys som väntade hemma- myskläder, tända ljus & inget "tvång" till träning :-D för hur underbar sommaren än är, så slår det aldrig mitt lina-mys som jag fixar här hemma under höst/vinter !
 
 
idag har jag shoppat lite inför kommande vecka + en ny almenacka eftersom den gamla inte innehåller augusti .

maten kommer från COOP Jägersro Center och almenackan från Åhlens! ;-)


2012-06-25 @ 21:32:41 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen