en torsdag i mitt liv .

 
hej nu är jag här igen :)
 
idag har jag jobbat till 16.00 , parkerade bilen i mitt garage & gick direkt ut på stan i SOLEN (hej liksom)- KARTELL hade 50%!!! (jag handlade inget- duktigt!), varit i parken med min lill-gumma, joggat, vikt tvätt, pratat med f.mor & nu ser jag fotbollen- givetvis tillsammans med Lisan- fast hon är visserligen mer intresserad av balkongen .


min finaste misa idag:


två glasburkar från BODUM jag glömt visa tidigare . från Cerveras REA .
ingen aning om vad jag ska ha dem till :-)
 




gänget på jobb löses upp- en efter en . nu är det dags för fin-frida att lämna för jobb i köpenhamn .
ngt positivt med att någon slutar är att man får äta kakor- hembakta ! mums !
 
nu blir det snart bingen och vi taggar till FREDAG och en fullspäckad & mysig helg <3


2012-06-28 @ 22:17:44 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Vad kul att du skriver så mkt. Kul & läsa vad som händer i ditt lilla liv :)
Låter som du har haft en bra avslutning på denna dag :) <3


2012-06-28 @ 22:21:46

Postat av: Malin

För min del hoppas jag att det hoppas jag att det dröjer ca 2 månader till. Aj aj, annars...

När dom väl kommer ska dom skötas, det lovar jag dig!:)

Att du inte shoppade något gör mig orolig, du börjar inte bli krasslig? Du får ju inte missa lördag....
:)
;)
:)


2012-06-28 @ 23:38:14
URL: http://Www.witte.blogg.se

Postat av: Lina

@ MIA; Söt du är- kul det uppskattas och ännu mera roligt när man får kommentarer & det är du duktig på- Tack ;-)


2012-06-29 @ 11:54:03

Postat av: Sandrix

Ja vi hade supermysigt, och det kommer det bli imorgon också :D
Näääj det var lchf-pannkakor! ;)


2012-06-30 @ 00:01:53
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen