birthdays .


i lördagskväll anslöt vi till martins, lindas & julias födelsefirande/pool-partaj !
jag hade bokstavligen JÄTTE ROLIGT - tack Linda, Martin & Julia för allt ni fixat och bjöd på!


obligatorisk bild:



skål!


på festhumör:




nog dags att köpa ny kamera när den inte längre klarar mörker-hopp-bilder:


poolbus:





glada födelsebarn:


luffarschack inpå småtimmarna:




ett bra tips är att fotografera de viner man köper & aldrig testat förrut . det är så lätt att glömma vad de heter- här är ett hett tips på ett smaskens rosé till exempel:

(  tack patrik för att du förevigade vinet :)  )


2012-06-18 @ 22:37:02 Länk ett liv var det ja Kommentarer (5) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Ja det har förändrats liiiite sedan dess haha. Tänk om ett år till så sitter vi kanske och grillar på altanen eller nåt :) drömmer mig bort


2012-06-20 @ 12:43:31
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrixhttp

Ja man vet aldrig! ;) jag jobbade ju i söndags.. Sen i måndags var jag ledig, och började känna lite i halsen på eftermiddagen, och när jag vaknade igår hade jag jätteont :( hur var din helg!? :) puss


2012-06-20 @ 14:33:45
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Anonym

Snygga skor snäckan ;-) Ser ut som en riktigt härlig helg! Pusss*


2012-06-21 @ 10:52:53

Postat av: lepaddamaddafakk

CP vinet ju :D


2012-06-24 @ 18:47:00

Postat av: Martin

Hej,

kan du skicka den bilden på mig med armarna utåt?

/"födesebarnet"


2012-06-25 @ 11:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen