ett glatt inlägg borde sitta fint .

 
hej hopp bloggen!
idag är det gladare miner & ljusare tider . vaknade upp med mindre värk än någon av de andra dagarna- jag tror det håller på att vända ! jag kan fortfarande inte gapa ordentligt men det struntar jag i för jag kan prata utan att det gör allt för ont och jag känner mig aningen piggare . det lilla trötta som hänger fast skyller jag på dagens väder- det känns som vi fått tropiskt klimat . vad klibbigt det är !
 
idag tog A med mig ut på stan på ett ärende han hade- lovely att komma ut igen ! jag gick förbi Runner´s store innan vi skulle hem & införskaffade nya löparskor då de gamla gett mig problem med benhinnorna så de var förmodligen ganska utslitna efter 3 år på nacken !



jag just nu; sneda käken hänger med men mindre svullen;
JIPPI!


längtar tills jag kan börja springa igen;


2012-07-07 @ 17:57:19 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Hi hi, ja, fötterna gick hela tiden! Han tyckte det var jätte mysigt!;)

Skönt att du mår lite bättre!;)
Tjusiga skor:)


2012-07-08 @ 20:56:01
URL: http://Www.witte.blogg.se

Postat av: Sandrix

Fiiiiina skor!!! :D
Ja, men fy fan vad tråkigt det är att polera och vaxa haha. Men fint blev det iaf :) Känns som att jag har en ny bil ;)
Ja det var underbart att vara på stranden! Förutom att det var en idiot-familj som kastade en hel brödskiva i sanden så att det kom ett helt gäng fiskmåsar!!!! (Som dessutom tappade skivan på mammas lår hahaha)
Hur mår Buzz Lightyear idag? hihi
PUSS


2012-07-09 @ 08:58:03
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Postat av: Sandra Berglund

Hoppas det blir någon förändring snart!! Du måste ju vara bra till på lördag när du ska på bröllop och allt ju!!! <3 Puss


2012-07-09 @ 09:08:18
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen