min nyår 2011/2012 .



magsjukan gav upp efter 4 dagar med mig vankandes från sängen till badrummet . vilken pers det varit men till slut kunde jag iaf fira nyår med mina fina vänner & pojkvän . nedan kommer bilder från min nyår som spenderades i sebbe och emelies superduperfina lägenhet i Helsingborg . snacka om att jag är avis på den fina lägenheten . sebbe och emelie hade gjort jätte fint, beställt kallskuret & gjort efterrätt som smakade super ! på festen var några från det vanliga gänget + lite av sebbe och emelies andra kompisar vilket var väldigt roligt !
tack emelie & sebbe för allt ni fixat !


2012-01-02 @ 20:51:32 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

<3


2012-01-04 @ 20:11:39
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen