NYC del 4 .

 
(hoppas ni läsare gillar mina resebilder. att observera dock, är att det är för eget bruk som jag bloggar så mycket om mina resor då jag älskar att kunna gå tillbaka i min blogg och titta så fina resor jag fått vara med om)
 
 
här började dagen med fotboll (Brasilien-Mexico) för grabbarna & Macy´s för damerna;
 
tunnelbana till chinatown för shopping & lunch:
vidare in i SOHO och testade nya hypen i USA- beatshörlurar designade av Dr Dre .
lite basket i Greenwich village:


lite påfyllning i Greenwich village;


& för blodsockerts skull ;-)


redo för bio;
 
ny dag och söndag den 12/8;
 
en av många måsten på våra NYC resor;
 
times by day;
 
fika-tajm: i Central Park,
på kvällen blev det kinesiskt;
 
vi hade äran att få se musikalen THE LION KING på självaste BROADWAY (det är lite magi!) tack vare Kerstin & Håkan- STORT TACK!
föreställningen var såklart SUPER- bra handling & musiken gav mig goosebumps ! :)
2 bilder nedan från föreställningen, dock ej från min kamera (kameraförbud!)- utan lånade från google:
 


man kan aldrig få för mycket kort på kärlek;
 
god morgon 13/8 och dags för hemresa för Kersin och Håkan :( och nya äventyr för oss;

Hej då MORGANS!
Hej POD!
 
TUSEN TACK KERSTIN OCH HÅKAN FÖR DEN OTROLIGT LYCKADE VECKAN VI HADE TILLSAMMANS!
Vi njöt varenda sekund och det är verkligen en fröjd att åka med er! :)


2012-08-25 @ 12:57:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Gud vilka underbara bilder! Ni ser ut att ha haft det oförskämt bra! Du är så fin i dina färgglada kläder! Man blir glad när man ser dig!❤
Nu blev jag sugen på att resa!:)


2012-08-25 @ 17:50:28
URL: http://www.witte.blogg.se

Postat av: Mia

Vilka härliga & mysiga bilder du har lagt upp på er resa :) Verkar helt underbart där!! :) <3


2012-08-25 @ 23:21:02

Postat av: Lina svarar:

Tack mina trogna kommentatorer för era ord :-)


2012-08-26 @ 02:04:09

Postat av: Lina B

Ojojoj vad jag blir sugen på en resa till NYC när jag kollar in dina bilder Lina!! Måste bli verklighet snart tror jag :D


2012-08-28 @ 18:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen